Pogosta vprašanja
Je za oddajo naročila potrebna prijava?
Za nakup na www.brusni-materiali.si spletni strani ni potreba registracija kar pomeni, da laho nakupujete kot gost in vaše podatke vnesete ob zaključku nakupa, kjer določite naslov za dostavo in kontaktne podakte, ter način plačila. Če pa se odločite za registriracijo, bodo vaši podatki shranjeni za vsa bodoča naročila, poleg tega pa so registrirani uporabniki deležni posebnih ugodnosti, ki veljajo samo za registrirane uporabnike.
Kako poteka dostava?
Za nas pošiljke na območju Slovenije in EU(obstajajo izjeme v EU) dostavljata Pošta Slovenije in GLS Slovenia , ki večino paketov v območju Slovenije dostavita že naslednji delovni dan po odpremi.
Kolikšni so stroški pošiljanja?
Več o tem na: https://brusni-materiali/informacije-o-dostavi/
Lahko naročilo kje osebno prevzamem?
Naročene artikle lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja FIBO d.o.o., na naslovu: Barletova 4c, 1215 Medvode
Možni načini plačil.
Fibo d.o.o., omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu
– z nakazilom na račun Fibo d.o.o. po ponudbi/predračunu
– s plačilno oziroma kreditno kartico (American Express, BA Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron).
– z plačilom preko PayPal
Plačilo po predračunu
Pri nakazilu po predračunu oddate naročilo v spletni trgovini, kot možnost plačila izberete “plačilo po predračunu” in vam v najkrajšem možnem času pošljemo ponudbo z vsemi informacijami za plačilo. Pošiljko medtem pripravimo, da jo oddamo takoj, ko prejmemo plačilo.
Lahko dobim originalni račun na podjetje?
Seveda. V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko.
Kako izkoristim vašo promo kodo?
Na en nakup lahko izkoristite eno promocijsko kodo, in sicer tako, da jo vnesete v okvirček za promocijske kode na zadnjem koraku naročila. (ob plačilu)
VRAČILA & REKLAMACIJE
Več na: https://www.brusni-materiali/vracila-izmnejave/
Željenega izdelka ni na zalogi
V tem primeru pišite nam pišite na info@fibo.si in obvestili vas bomo kdaj predvidoma lahko pričakujete, da bo željeni izdelek ponovno na voljo v naši spletni trgovini.